نمایش همه

مزایا و معایب استفاده از ویدئو پروژکتور استوک

مزایا و معایب ویدئو پروژکتور استوک

معروفترین برندها و کمپانی های تولید کننده ی دستگاه ویدئو پروژکتور متعلق به مناطق آمریکا ، اروپا ، آسیای شرقی و خاورمیانه می باشند.
معمولا این کمپانی ها محصولات تولید شده ی خود را در سطح های کیفی مختلفی به بازار عرضه می کنند.
مرکز ویدئو پروژکتور استوک طیف گستران بستری مناسب را برای شما فراهم کرده است تا ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم مد نظر خود را در هر برندی که باشد با گارانتی مطمئن،کیفیت بالا و با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایید.

 

ویدئو پروژکتور استوک اروپا

ویدئو پروژکتورهای دست دوم و کم کارکرد اروپایی موجود در طیف گستران نسبت به ویدئو پروژکتورهای نو در بازار دارای قیمت بسیار مناسب تری می باشند.این دستگاه های استوک دارای کیفیت و تمیزی بسیار زیادی می باشند.
ویدئو پروژکتور های کارکرده وارد شده به این مرکز ابتدا توسط کارشناسان بررسی و سرویس شده و پس از نصب لامپ اورجینال و نو بر روی آن ها تست شده و به دست مشتری می رسد.

 

گارانتی ویدئو پروژکتور استوک

یکی از مهم ترین دلایل خرید دستگاه ویدئو پروژکتور صفر و آکبند برای افراد داشتن گارانتی و ضمانت دستگاه می باشد.شما با خرید از مرکز طیف گستران با توجه به گارانتی محصولات این مرکز می توانید خرید خود را با اطمینان کامل و با قیمت بسیار مناسب تر از دستگاه آکبند انجام دهید.

 

طیف گستران

خدمات پس از فروش بر روی ویدئو پروژکتور کارکرده

یکی از مسائل مهم برای خریداران دستگاه کارکرده و استوک ، خدمات پس از فروش وتامین قطعات مورد نیاز دستگاه می باشد.این نگرانی در افراد وجود دارد که بعد از اتمام مهلت گارانتی محصول خریداری شده اگر دستگاه نیاز به قطعه ای داشت چگونه قطعه ی مورد نیاز خود را تامین کنند.
در پاسخ به این نگرانی باید بگوییم که مرکز ویدئو پروژکتور طیف گستران تمامی قطعات مورد نیاز دستگاه ویدئو پروژکتور را به صورت اورجینال دارد و شما میتوانید بدون نگرانی حتی برای دستگاهی که از این مرکز خریداری نکرده اید،قطعه مورد نیاز را تهیه نمایید.

 

خرید و قیمت ویدئو پروژکتور کم کارکرد

یکی از مهم ترین مزایای خرید دستگاه ویدئو پروژکتور کم کارکرد این است که شما با بهترین قیمت ممکن ،دستگاهی با بهترین کیفیت را برای کاربرد در خانه ، کلاس و یا محل کار خریداری می کنید.
شما با اطمینان خاطر از این که این محصولات توسط کارشناسان بررسی و تست شده خریده خود را انجام می دهید و از دیدن تصویری فوق العاده لذت می برید.

قیمت ویدئو پروژکتور استوک و دست دوم به چه عوامل بستگی دارد؟

قیمت ویدئو پروژکتور بستگی به ویژگی های زیر دارد:

  • کیفیت تصویر
  • شدت روشنایی
  • نوع اتصالات
  • کنتراست
  • عمر لامپ
  • اندازه تصویر
  • رزولوشن

 

انواع دستگاه ویدئو پروژکتور دست دوم و ارزان

خرید ویدئو پروژکتور استوک

بیشتر افراد برای خرید دستگاه ویدئو پروژکتور به دنبال خرید پروژکتوری با کیفیت بالا و در عین حال دارای قیمت مناسب میگردند، که ویدئو پروژکتورهای دست دوم ، کم کار کرد این بستر را فراهم کرده اند.
ویدئو پروژکتور های کارکرده ی موجود در بازار دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها از لحاظ قیمت ،کیفیت،مدل و… با یکدیگر تفاوت دارند،لزوما همه ی ویدئو پروژکتور های استوک موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.سعی کنید برای اطمینان از کیفیت و قیمت پروژکتور،خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.
از جمله ویدئو پروژکتور های استوک موجود در مرکز طیف گستران میتوان به مدل های مختلف برند های معروف : اپسون،هیتاچی،اپتیما،اینفوکوس،بنکیو و.. اشاره کرد.برای مشاهده ی مدل های مختلف این برند ها محصولات سایت را مشاهده نمایید.

نکات پایانی

قبل از خرید دستگاه ویدئو پروژکتور کارکرده ابتدا شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که دستگاه مد نظر خود را برای استفاده در چه مکانی و برای چه کار کردی می خواهید،تا با توجه به نیاز خود دستگاهی با ویژگی های مناسب خریداری کنید.
شما می توانید از کارشناسان  طیف گستران برای مشاوره و راهنمایی در زمینه ی خریدی مطمئن و دقیق کمک بخواهید.تمامی محصولات این مرکز دارای 4 الی 6 ماه گارانتی بوده و وارداتی می باشند .برای اطمینان خاطر تست تصویر در حضور مشتری انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.